Pripreme za školu

Program Pripreme za školu osmišljen je za predškolarce i prvašiće kojima treba dodatni poticaj, a provodi se na način da polaznici kroz igru, zabavu i druženje razvijaju samopouzdanje te usvajaju vještine važne za uspješno izvršavanje školskih zadataka.
Cilj programa je potaknuti radost prema učenju i usvajanju novih znanja kako bi dijete s veseljem očekivalo polazak u školu, jer školski uspjeh ne ovisi o tome koliko će znanja dijete sa sobom donijeti, već o tome koliko će željeti stjecati nova znanja.
Neka vaše dijete krene u školu s osmijehom na licu!
  Pridruži nam se!

ORGANIZACIJA RADA

Za koga predškolarce i učenike 1. razreda kojima je potreban dodatni poticaj
Trajanje od veljače do lipnja, 15 radionica
Kada jednom tjedno u trajanju od 90 minuta, odnosno četvrtkom od 17:30 do 19:00
Gdje Gajeva 2, Centar, Zagreb
Cijena 300,00 EUR

Pripreme za školu

Polazak u školu predstavlja uzbudljiv period za cijelu obitelj. Istovremeno kada se kod djeteta događaju velike biološke promjene poput ispadanja zuba i intenzivnog rasta, u djetetu se bude i nove sposobnosti i potreba za učenjem.

Misao vodilja Priprema za školu je razvoj djetetova samopouzdanja kroz igru, na način da potičemo dijete da ima hrabrosti biti kreativno, da osvijesti svoje sposobnosti i ne posustaje kada griješi.

Program Priprema za školu provodi se pod stručnim vodstvom i namijenjen je djeci koja se pripremaju za polazak u školu kao i djeci koja su krenula u školu, a trebaju dodatni poticaj. Program omogućuje individualni napredak svakog polaznika u skladu s njegovim mogućnostima.

Što radimo na radionicama Priprema za školu?

Polaznici će tijekom 4 mjeseca kroz različite aktivnosti i igre razvijati vještine potrebne za uspješnu prilagodbu zahtjevima škole:

  • Pravilan hvat olovke, jasna linija uz adekvatan pritisak na podlogu
  • Definiranje jednostavnijih pojmova, prepričavanje kraćeg događaja ili priče u pravilnom slijedu
  • Rastavljanje i sastavljanje poznatih riječi na slogove, imenovanje i razlikovanje glasova u riječima
  • Razumijevanje prostornih i vremenskih odnosa
  • Razumijevanje odnosa broja, oblika i količine
  • Zadržavanje pažnje na zadacima
  • Poštivanje pravila i suradnja s drugima

praktikum pripreme za prvi razred zagreb

U novom okruženju, vaši mališani napravit će veliki korak u socijalizaciji! Upoznat će nove prijatelje i naučiti kako se snaći u novoj okolini te pritom usvojiti poštivanje grupnih pravila i rješavanja konflikata.

Kroz prezentacije vlastitih uradaka i razgovore u krugu razvijat ćemo komunikacijske vještine te će na taj način djeca učiti da ne govore svi u isti glas i kako govoriti pred skupinom.

Pri rješavanju zadataka i radnih listića naglasak je na razvoju samopouzdanja kod svakog pojedinog djeteta. U želji da se izbjegne frustracija kod djece koja su manje uspješna u rješavanju određenih zadataka radit ćemo na grupnoj dinamici, odnosno uvažavanju, strpljenju i koncentraciji, a svako će dijete proći krug različitih zadataka i vježbi određenih vještina koje ćemo ponavljanjem usavršavati.

Kreativni smo i pri grafomotoričkim vježbama, pa će djeca pri crtanju simetričnih i zrcalnih formi, ravnih i zaobljenih crta koristiti različite kreativne tehnike i igre (od pijeska i pastela do škarica i olovaka).

Programom ćemo potaknuti djetetovo razumijevanje pravila igre, što će mu kasnije poslužiti za lakše razumijevanje i primjenu uputa za rad koje daje učitelj.

Roditelji dobivaju osvrt o napretku i smjernice za daljnji individualni rad s djetetom.

Program Pripreme za školu osmišljen je na način da polaznici kroz igru, zabavu i druženje razvijaju samopouzdanje, volju za učenjem te usvajaju vještine važne za uspješno izvršavanje školskih zadataka:

  • Grafomotoričke vještine koje uključuju spretnost ruku i koordinaciju pokreta prilikom crtanja i pisanja. Kako bi razvili ove vještine, polaznici će prolaziti razne vježbe crtanja i oblikovanja koristeći različite medije i tehnike (pijesak, plastelin, pastela, vodene boje, olovka…).
  • Spoznajne vještine koje uključuju razumijevanje prostornih i vremenskih odnosa, uočavanje sličnosti i razlika, razvrstavanje po klasama, poznavanje boja. Ove vještine polaznici će razvijati kroz pričanje priča, glumu, dramske i društvene igre te igre u pokretu.
  • Govor i rječnik uključuju jezično razumijevanje, definiranje jednostavnih pojmova, razumijevanje sličnosti i razlika i prepričavanje priče ili događaja. Polaznici će kontinuirano razvijati navedene vještine i vokabular kroz društvene igre, prezentacije pred grupom te kreativno izražavanje.
  • Predčitalačke vještine  koje uključuju prepoznavanje simbola slova i povezivanje s odgovarajućim glasovima, glasovnu sintezu i analizu te poznavanje i značenje riječi. Jezično izražavanje te interes za slova polaznici će razvijati kroz izazove, iskustvene aktivnosti, rimu i priče te društvene igre.
  • Predmatematičke vještine koje uključuju uočavanje odnosa, količine, zajednička svojstva predmeta te usporedbu, polaznici će razvijati iskustveno prolazeći kroz rimu, razne izazove, igre u pokretu te društvene igre.
  • Socio-emocionalne vještine uključuju suradnju s drugima, prilagodbu društvenim normama i prihvaćanje pravila grupe. Kroz posebno osmišljene aktivnosti, društvene igre i tehnike disanja vježbat će odgodu zadovoljstva te prepoznavanje, izražavanje i regulaciju emocija. Polaznici će u međusobnoj interakciji te kroz obradu bajki i priča za poticanje pozitivnih ponašanja učiti o sebi i svojim osjećajima.
  • Vještine usmjeravanja i održavanja pažnje koje uključuju vidnu i slušnu pažnju. Sve radionice osmišljene su tako da kontinuirano razvijaju pažnju polaznika i postepeno ih navikavaju na održavanje pažnje potrebne u školskim uvjetima.
  • Vještine učenja i pamćenja koje uključuju razvoj radnog pamćenja i vještine ponavljanja polaznici će kontinuirano usavršavati kroz igru i aktivnosti tijekom cijelog programa.

Ako i vi želite da vaše dijete kroz vođenu funkcionalnu igra razvija samopouzdanje i usvaja nova znanja i vještine, javite nam se i saznajte kako  polazak u školu i učenje može biti zadovoljstvo i za dijete i za roditelja.

Voditeljica radionice

Iva Zeljko

voditeljica programa priprema za školu

Iva Zeljko Praktikum ZagrebDiplomirala je 2002. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje učiteljice razredne nastave.
Nakon diplome zaposlila se u osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića u Zagrebu gdje i danas, nakon 20 godina, radi kao učiteljica u produženom boravku.
2015. promovirana je u zvanje mentora, a 2021.u zvanje savjetnice.
Prepoznatljiva je po pozitivnom i suradljivom odnosu sa studentima Učiteljskog fakulteta i pripravnicima pri polaganju stručnih ispita.
Lokalna zajednica, roditelji i djeca prepoznaju je kao kreativku koja afinitetima prema stvaralaštvu sudjeluje u poboljšanju kvalitete života mladeži i organizaciji slobodnog vremena.
Voditeljica je mnogobrojnih radionica, autorica izložbi dječjih uradaka u knjižnicama grada Zagreba, a u Praktikumu vodi tečajeve Pripreme za školu i Tehnike učenja.
Rad sa djecom usrećuje je, ispunjava i svakodnevno testira njezinu kreativnost.
Majka je četvero djece, tako da veselje rada s djecom ne prestaje izlaskom iz školskog ozračja.

Protekla događanja