Hvala od srca na ovoj školici! Andri je bilo divno, a meni još i više jer kad je on sretan, ja sam još sretnija. ♥️
Znam samo da je ova četiri mjeseca rado išao svaki četvrtak na nastavu i vraćao se sretan i pun dojmova. ☺️
Baš ste ga lijepo opisale, nadam se da će ga u školi dočekati učiteljice barem upola takve kao što sve vi.
Hvala još jednom!
Program Pripreme za školu osmišljen je za predškolarce i prvašiće kojima treba dodatni poticaj, a provodi se na način da polaznici kroz igru, zabavu i druženje razvijaju samopouzdanje te usvajaju vještine važne za uspješno izvršavanje školskih zadataka.
Cilj programa je potaknuti radost prema učenju i usvajanju novih znanja kako bi dijete s veseljem očekivalo polazak u školu, jer školski uspjeh ne ovisi o tome koliko će znanja dijete sa sobom donijeti, već o tome koliko će željeti stjecati nova znanja.
Neka vaše dijete krene u školu s osmijehom na licu!
Pridruži nam se!
ORGANIZACIJA RADA
Za koga | predškolarce i učenike 1. razreda kojima je potreban dodatni poticaj |
Trajanje | od veljače do lipnja, 15 radionica |
Kada | jednom tjedno u trajanju od 90 minuta, odnosno četvrtkom od 17:30 do 19:00 |
Gdje | Gajeva 2, Centar, Zagreb |
Cijena | 300,00 EUR |
Pripreme za školu
Polazak u školu predstavlja uzbudljiv period za cijelu obitelj. Istovremeno kada se kod djeteta događaju velike biološke promjene poput ispadanja zuba i intenzivnog rasta, u djetetu se bude i nove sposobnosti i potreba za učenjem.
Misao vodilja Priprema za školu je razvoj djetetova samopouzdanja kroz igru, na način da potičemo dijete da ima hrabrosti biti kreativno, da osvijesti svoje sposobnosti i ne posustaje kada griješi.
Program Priprema za školu provodi se pod stručnim vodstvom i namijenjen je djeci koja se pripremaju za polazak u školu kao i djeci koja su krenula u školu, a trebaju dodatni poticaj. Program omogućuje individualni napredak svakog polaznika u skladu s njegovim mogućnostima.
Što radimo na radionicama Priprema za školu?
Polaznici će tijekom 4 mjeseca kroz različite aktivnosti i igre razvijati vještine potrebne za uspješnu prilagodbu zahtjevima škole:
- Pravilan hvat olovke, jasna linija uz adekvatan pritisak na podlogu
- Definiranje jednostavnijih pojmova, prepričavanje kraćeg događaja ili priče u pravilnom slijedu
- Rastavljanje i sastavljanje poznatih riječi na slogove, imenovanje i razlikovanje glasova u riječima
- Razumijevanje prostornih i vremenskih odnosa
- Razumijevanje odnosa broja, oblika i količine
- Zadržavanje pažnje na zadacima
- Poštivanje pravila i suradnja s drugima
U novom okruženju, vaši mališani napravit će veliki korak u socijalizaciji! Upoznat će nove prijatelje i naučiti kako se snaći u novoj okolini te pritom usvojiti poštivanje grupnih pravila i rješavanja konflikata.
Kroz prezentacije vlastitih uradaka i razgovore u krugu razvijat ćemo komunikacijske vještine te će na taj način djeca učiti da ne govore svi u isti glas i kako govoriti pred skupinom.
Pri rješavanju zadataka i radnih listića naglasak je na razvoju samopouzdanja kod svakog pojedinog djeteta. U želji da se izbjegne frustracija kod djece koja su manje uspješna u rješavanju određenih zadataka radit ćemo na grupnoj dinamici, odnosno uvažavanju, strpljenju i koncentraciji, a svako će dijete proći krug različitih zadataka i vježbi određenih vještina koje ćemo ponavljanjem usavršavati.
Kreativni smo i pri grafomotoričkim vježbama, pa će djeca pri crtanju simetričnih i zrcalnih formi, ravnih i zaobljenih crta koristiti različite kreativne tehnike i igre (od pijeska i pastela do škarica i olovaka).
Programom ćemo potaknuti djetetovo razumijevanje pravila igre, što će mu kasnije poslužiti za lakše razumijevanje i primjenu uputa za rad koje daje učitelj.
Roditelji dobivaju osvrt o napretku i smjernice za daljnji individualni rad s djetetom.
Program Pripreme za školu osmišljen je na način da polaznici kroz igru, zabavu i druženje razvijaju samopouzdanje, volju za učenjem te usvajaju vještine važne za uspješno izvršavanje školskih zadataka:
- Grafomotoričke vještine koje uključuju spretnost ruku i koordinaciju pokreta prilikom crtanja i pisanja. Kako bi razvili ove vještine, polaznici će prolaziti razne vježbe crtanja i oblikovanja koristeći različite medije i tehnike (pijesak, plastelin, pastela, vodene boje, olovka…).
- Spoznajne vještine koje uključuju razumijevanje prostornih i vremenskih odnosa, uočavanje sličnosti i razlika, razvrstavanje po klasama, poznavanje boja. Ove vještine polaznici će razvijati kroz pričanje priča, glumu, dramske i društvene igre te igre u pokretu.
- Govor i rječnik uključuju jezično razumijevanje, definiranje jednostavnih pojmova, razumijevanje sličnosti i razlika i prepričavanje priče ili događaja. Polaznici će kontinuirano razvijati navedene vještine i vokabular kroz društvene igre, prezentacije pred grupom te kreativno izražavanje.
- Predčitalačke vještine koje uključuju prepoznavanje simbola slova i povezivanje s odgovarajućim glasovima, glasovnu sintezu i analizu te poznavanje i značenje riječi. Jezično izražavanje te interes za slova polaznici će razvijati kroz izazove, iskustvene aktivnosti, rimu i priče te društvene igre.
- Predmatematičke vještine koje uključuju uočavanje odnosa, količine, zajednička svojstva predmeta te usporedbu, polaznici će razvijati iskustveno prolazeći kroz rimu, razne izazove, igre u pokretu te društvene igre.
- Socio-emocionalne vještine uključuju suradnju s drugima, prilagodbu društvenim normama i prihvaćanje pravila grupe. Kroz posebno osmišljene aktivnosti, društvene igre i tehnike disanja vježbat će odgodu zadovoljstva te prepoznavanje, izražavanje i regulaciju emocija. Polaznici će u međusobnoj interakciji te kroz obradu bajki i priča za poticanje pozitivnih ponašanja učiti o sebi i svojim osjećajima.
- Vještine usmjeravanja i održavanja pažnje koje uključuju vidnu i slušnu pažnju. Sve radionice osmišljene su tako da kontinuirano razvijaju pažnju polaznika i postepeno ih navikavaju na održavanje pažnje potrebne u školskim uvjetima.
- Vještine učenja i pamćenja koje uključuju razvoj radnog pamćenja i vještine ponavljanja polaznici će kontinuirano usavršavati kroz igru i aktivnosti tijekom cijelog programa.
Ako i vi želite da vaše dijete kroz vođenu funkcionalnu igra razvija samopouzdanje i usvaja nova znanja i vještine, javite nam se i saznajte kako polazak u školu i učenje može biti zadovoljstvo i za dijete i za roditelja.
Za više informacija o programu kontaktirajte nas na 091/6137 493 ili [email protected]
Izuzetno mi je drago što smo vas pronašli i što je Dora uživala u vašoj radionici. Uvijek je išla s veseljem I isto tako je s veseljem prepričavala što su novo naučili. Posebno ju je oduševio origami kojega smo i doma počeli slagati. Hvala vam što ste djeci omogućili da se kroz igru i zabavu pripreme za nove izazove koje im škola donosi. Ono još važnije, čini mi se, je druženje s ostalom djecom i prihvaćanje i prilagođavanje na nove situacije.
Hvala vam još jednom i družimo se ponovo na jesen u likovnoj radionici.
Iako sam u početku bila skeptična oko Leonovog polaska na radionice (djelomično jer još nema ni 6 godinica, a i zbog samog neznanja o programu), moram priznati da sam ostala jako ugodno iznenađena. Ambijent je pozitivan, čist te sadrži sve što je potrebno kako bi budući školarci bili zadovoljni. Djelatnice Centra su predivne, pristupačne, spremne za pomoć i suradnju te se s toplinom odnose prema našoj dječici, a u isto vrijeme odlučno i profesionalno ih pripremaju za jedno novo i važno razdoblje u njihovom životu. Program je vrlo zanimljiv, poučan, a usudila bih se reći i nužan u današnje vrijeme kad se od predškolaraca ne očekuje ništa, a u drugu ruku se traži od njih svašta. Na našem Leonu nakon svake radionice vidjeli smo osmijeh, što je najvažnije, te je bio radostan prilikom svakog odlaska na istu. Stekao je divne prijatelje i odličnu podlogu za nove školske izazove, a uz to je naučio neke nove igre koje prakticiramo kao obitelj i razne umjetničke radove koji će mu ostati prekrasna uspomena.
U potpunosti podržavam program, preporučit ću ga ostalim prijateljima i poznanicima te ću upisati i ostale sinove kad za to dođe vrijeme.
Puno Vam hvala na divnom iskustvu i samo tako naprijed. Ovakvim angažmanom s Vaše strane i uz našu dječicu oko koje se trudimo i koje usmjeravamo od malena možemo zajedno napraviti čuda, a svijet bi tada bio bolji, zar ne?
Zahvaljujem na svemu,
Oduševljeni smo Praktikumom, osim svega što smo naučili, četvrtak nam je bio idealna prilika da se Roko i ja podružimo prije i poslije Praktikuma.
Zahvaljujem se na izvještaju voditeljice, naše drage učiteljice Ive, jer me doveo do suza, radosnica naravno.
Nadamo se nastavku našeg druženja te vas sve srdačno pozdravljamo do skorog susreta.
Sve pohvale za Praktikum, ugodno i toplo okruženje, profesionalno i stručno vodstvo, predivna suradnja. Najviše hvala voditeljici Ivi, Julija se veselila svakom dolasku na sat, osmijeh na njenom licu je govorio sve. I naravno, vidimo se uskoro, imamo još jedno dijete!
Izrazito sam zadovoljna programom. Odlično je osmišljen koncept rada i suradnje s djecom. Djeca potpuno različitih karaktera su pronašla zajednički jezik i odlično savladali program što smo i vidjeli kroz prezentaciju na završnom satu.
Program Pripreme za školu nas je oduševio. Sebastian se jako veselio odlascima na pripreme. Stvorena je vesela i poticajna atmosfera, a pritom održana disciplina, što nije nimalo lako. Kreativan pristup učenju je nešto što svakako podržavam i uvjerena sam da je to najbolji način da dijete usvoji nova znanja i pritom se zabavi. Također mi se jako svidio odnos prema roditeljima odnosno redovito informiranje o radu, ponašanju, potencijalnim problemima te sugestijama i primjerima koji roditelju uvelike pomažu u daljnjem radu s djetetom.
Program mi se jako svidio, a svidio se i mome djetetu. Sviđa mi se što se sve odvijalo u prijateljskoj i opuštenoj atmosferi, što se učilo i radilo kroz igru, pjesmu, ples i likovni izričaj. Smatram da ste nastojali i uspjeli prihvatiti svako dijete sa svojim specifičnostima, takvo kakvo je, uvijek gledajući prvo ono što je dobro i pozitivno, pa tek onda prijedlozi i rad na nedostacima. Posebno bih pohvalila to što ste uključili posjet školi, koji je na Enyu ostavio vrlo pozitivan dojam. Također mi se svidjela završna prezentacija za roditelje, mislim da je bilo vrlo zabavno i lijepo.
Voditeljica radionice
Iva Zeljko
voditeljica programa priprema za školu
Diplomirala je 2002. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje učiteljice razredne nastave.
Nakon diplome zaposlila se u osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića u Zagrebu gdje i danas, nakon 20 godina, radi kao učiteljica u produženom boravku.
2015. promovirana je u zvanje mentora, a 2021.u zvanje savjetnice.
Prepoznatljiva je po pozitivnom i suradljivom odnosu sa studentima Učiteljskog fakulteta i pripravnicima pri polaganju stručnih ispita.
Lokalna zajednica, roditelji i djeca prepoznaju je kao kreativku koja afinitetima prema stvaralaštvu sudjeluje u poboljšanju kvalitete života mladeži i organizaciji slobodnog vremena.
Voditeljica je mnogobrojnih radionica, autorica izložbi dječjih uradaka u knjižnicama grada Zagreba, a u Praktikumu vodi tečajeve Pripreme za školu i Tehnike učenja.
Rad sa djecom usrećuje je, ispunjava i svakodnevno testira njezinu kreativnost.
Majka je četvero djece, tako da veselje rada s djecom ne prestaje izlaskom iz školskog ozračja.