Pripreme za upis na Akademiju dramskih umjetnosti

Tražiš kvalitetnu i stručnu pripremu za upis na ADU?
Osiguravamo individualni i grupni rad na monolozima i pjesmama uz vodstvo stručnjaka za glumu, govor i scenski pokret.
Program priprema završava izlaganjem završnog rada pred stručnom komisijom koju čine akademski glumci.
Namijenjen svima koji se žele pripremiti za prijemni ispit Akademije dramskih umjetnosti, spremati se za audicije ili jednostavno žele naučiti nešto novo u području glume.
  Pridruži nam se!

ORGANIZACIJA RADA

Za koga zainteresiranima za upis na Akademiju dramskih umjetnosti
Trajanje od lipnja do rujna
Kada ukupno 30 sati pripreme
Gdje Drniška 20, Srednjaci, Zagreb
Cijena na upit

Ukupno 30 radnih sati raspoređenih prema individualnom dogovoru, 20 sati individualnoga rada i 10 sati grupnih vježbi uz izlaganje završnog rada pred stručnom komisijom koju čine akademski glumci.

Pripreme se provode pod stručnim vodstvom. Također, u skladu s odabranim djelima i potrebama polaznika za prijemni, u radu sudjeluju i različiti stručnjaci iz područja govora, glume i scenskoga nastupa.

Vrijeme provedbe:

  • od lipnja do rujna tijekom svake godine.

 

Raspored radionica 

PRIPREME ZA UPIS NA AKADEMIJU DRAMSKIH UMJETNOSTI

ŠTO RADIMO NA PRIPREMAMA ZA ADU?

Rad na monolozima i pjesmama uključuje:

  • Ritam drame i ritam komedije 

Kako dostići brzinu i bolje reflekse na sceni?
Kako ritam prizora mijenja psihologiju scene?

  • Tekst – podtekst – kontekst

Pravilno čitanje ponuđenoga teksta, saznavanja o kontekstu i podtekstu.
Kako iz tekstova izvući maksimum saznanja o liku te kako to primijeniti na sceni?

  • Vježbe artikulacije 

Razvijanje i vježbanje glasa uvjet je za bavljenje glumačkim poslom.
Praktična primjena vježbi za glas (govor) uključuje vježbe opuštanja, disanja i vježbe artikulacije tj. razgibanosti govornog aparata.

  • Rad na likovima 

Razumijevanje i kreacija dramskog lika, kreiranje dramskog lika kroz informacije iz teksta, život lika unutar drame, prepoznavanje ciljeva i motivacije lika te samostalno pronalaženje načina za ispunjavanje tih ciljeva, likovi u međusobnim odnosima, kreiranje fizičkog postava lika.
Čitanje i odnos prema poeziji, prave vrijednosti poezije i scenskoga govora, pisanje vlastitih pjesama.

  • Odnos glumac – pjesnik (autor) – publika 
  • Stvaranje vlastitih asocijacija te prenošenje asocijacija na publiku 
  • Javno čitanje poezije ili monologa pred stručnom komisijom po završetku priprema.

Radionice glume osiguravaju kvalitetnu i stručnu pripremu za prijemni ispit na ADU, ali ne garantiraju prolaz.

Možemo se pohvaliti kako su naši polaznici dramskih radionica i priprema za upis na Akademiju dramskih umjetnosti  Fran Hercog, Klara Modrić i Aleksandar Filo uspješno upisali Akademiju dramskih umjetnosti u Osijeku i Rijeci, Jan Leko Studij glume na međunarodnom sveučilištu Libertas, a Dora Kolobarić Studij dramske umjetnosti na London South Bank University u Londonu!

Sretni i ponosni!

Voditelji radionice

Iva Srnec

kazališna redateljica

IVA SRNEC PRAKTIKUMDiplomirala je 2013. godine na magistarskom studiju kazališne režije i radiofonije autorskom predstavom Ulice u jesenje jutro pod mentorstvom profesora Branka Brezovca, a u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i Akademije dramske umjetnosti te pismenim radom Poezija i kazalište. Članica je HDDU-a te 2010. godine sudjeluje u osnivanju umjetničke organizacije Točka na i. Prva profesionalna predstava koju postavlja bila je monodrama Igora Hamera Samo jučerašnja vijest u produkciji Teatra Exit 2009. godine.

Među ostale značajnije projekte ubraja Na tavanu tete Agate, autorsku predstavu Damjana Simića, Matee Elezović i Ive Srnec u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i uz suradnju Točke na i, Hocus Pocus – priču iz Freakwoodske šume, rock operu za djecu i mlade u koprodukciji HNK Varaždin i Točke na i, skladatelja Igora Tatarevića prema librettu Ivice Krajača (2011.), Slike Marijine, monodramu Lydije Scheuermann Hodak u produkciji udruge Moj Film i Točke na i (2012.), Igru ljubavi i slučaja (P. Marivaux) u produkciji Gradskog kazališta Jastrebarsko 2013., te Galiciju (M. Krleža) u produkciji Akademije dramske umjetnosti, Točke na i, Centra za kulturu Trešnjevka i Filozofskog fakulteta u Zagrebu (2014).

Ostvarila je dvije suradnje sa zagrebačkom Filharmonijom i Hrvatskom glazbenom mladeži – simfonijski koncert R. Korsakov: Šeherezada (2011.), te simfonijski koncert Wagner i Verdi online (2013.)

Radila je kao asistent režije na Zagrebačkom histrionskom ljetu na Opatovini, kao dramski pedagog u Zagrebačkom kazalištu mladih pet godina, a trenutno radi kao dramski pedagog u Udruzi Praktikum, Gradskom kazalištu Trešnja, Gradskom kazalištu Jastrebarsko i u svom nezavisnom kazalištu Točka na i.

Davor Kovač

glumac

DAVOR KOVAČ PRAKTIKUMZavršava Umjetničku akademiju u Osijeku, odsjek glume i lutkarstva, 2008. godine. Za vrijeme studija igra u HNK-u Osijek i na Osječkom ljetu kulture u predstavama: Cyrano de Bergerac i Grižula, r. Z. Sviben i Zastave, barjaci, stjegovi, r. G. Paro.

Od 2009. postaje stalni član ansambla Kazališta lutaka Zadar. Igra u predstavama: Robinzon Crusoe, Poštarska bajka, Postolar i vrag, Tri praščića, Vrtuljak tajni i Grinch. Jedan je od osnivača i ravnatelj umjetničke organizacije Pierre Vally Teatar u Zagrebu i član internacionalne grupe Kružok o glumačkoj igri pri Studiju za istraživanje umjetnosti pod vodstvom T. Janežiča u Sloveniji. Igra u predstavama HK-a Pečuh, Glej Gledališća Ljubljana i Tvornice Lutaka Zagreb.

Od 2011.-2013. igra u dugometražnom igranom filmu Korak po korak, u režiji B. Čakić-Veselič i animator je lutaka u televizijskom serijalu za djecu Tajni dnevnik Patke Matilde na HRT-u. Igra i režira dvije lutkarske predstave u Pierre Vally Teatru Medo protiv gospodina Ne Može i gospodina To Nije U Redu i Rodino pismo Žapcu. Igra u predstavama: Žeđ, r. V. Velev, te umjetničkoj suradnji Liberdance i VIA Sofije Grando, r. S. Kovač, Pierre Vally Teatar.

Od 2014.-2015. godine radi kao asistent redatelja na predstavi Pobuna Lutaka u režiji: G. Smoljanovića u Kazalištu lutaka Zadar. Igra u predstavama Galicija, r. I. Srnec, koprodukcija: Točka na I, CKT, ADU Zagreb i FF Zagreb, Evropa Danas: Glasovi, pojave, lica, osobe, r. Z. Sviben u produkciji 3. Festivala Miroslava Krleže, Slagalica, r. G. Smoljanović, koprodukcija Teatar To Go i MSU Zagreb i Dedal 2.0 autora/redatelja B. Kadina u Teatru ITD.

Od 2012. voditelj je dramskih grupa i radionica u umjetničkoj organizaciji Točka na I, KNAP-u, Udruzi Praktikum i u sklopu projekta Ruksak (pun) kulture pri Ministarstvu kulture.