45

INDIVIDUALNI I GRUPNI RAD NA MONOLOZIMA I PJESMAMA

Kome je namijenjen?

Svim polaznicima koji žele dodatno raditi na pripremi za prijemni upis na Akademiju dramskih umjentosti, spremati se za audicije ili jednostavno žele naučiti nešto novo u području glume.

RAD NA MONOLOZIMA I PJESMAMA UKLJUČUJE :

- Ritam drame i ritam komedije -

Kako dostići brzinu i bolje reflekse na sceni? Kako ritam prizora mijenja psihologiju scene?

- Tekst-podtekst-kontekst: pravilno čitanje ponuđenoga teksta, saznavanja o kontekstu i podtekstu -

Kako iz ponuđenih tekstova izvući maksimum saznanja o liku te kako to primijeniti na sceni?

- Vježbe artikulacije -

- Na određenom broju sati prisutan je i fonetičar radi govornih vježbi -

- Čitanje i odnos prema  poeziji, prave vrijednosti poezije i scenskoga govora, pisanje vlastitih pjesama -

- Odnos glumac-pjesnik (autor)-publika -

- Stvaranje vlastitih asocijacija te prenošenje asocijacija na publiku -

- Javno čitanje poezije ili monologa pred stručnom komisijom po završetku -

- Rad na likovima -

Razumijevanje i kreacija dramskog lika, kreiranje dramskog lika kroz informacije iz teksta, život lika unutar drame, prepoznavanje ciljeva i motivacije lika te samostalno pronalaženje načina za ispunjavanje tih ciljeva, likovi u međusobnim odnosima, kreiranje fizičkog postava lika

POČETAK I TRAJANJE SEMINARA:

od mjeseca lipnja (ukupno 30  radnih sati raspoređenih prema individualnom dogovoru) uz izlaganje završnog rada pred stručnom komisijom koju čine akademski glumci. Ovisno o individualnim potrebama prema odabranom djelu za prijemni na ADU u rad s polaznicima se uključuju i odabrani stručnjaci iz područja govora, glume, scenskog nastupa…

VODITELJICA RADIONICE:

Kazališna redateljica i dramska pedagoginja

Iva Srnec diplomirala je 2013. godine na  magistarskom studiju  kazališne režije i radiofonije  autorskom predstavom Ulice u jesenje jutro pod mentorstvom profesora Branka Brezovca, a u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i Akademije dramske umjetnosti te pismenim radom Poezija i kazalište. Članica je HDDU-a te 2010. godine sudjeluje u osnivanju umjetničke organizacije Točka na i .

Prva profesionalna predstava koju postavlja bila je monodrama Igora Hamera „ Samo jučerašnja vijest“ u produkciji Teatra Exit 2009. godine.

Među ostale značajnije projekte ubraja  Na tavanu tete Agate, autorsku predstavu Damjana Simića, Matee Elezović i Ive Srnec u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i uz suradnju „Točke na i“,  Hocus Pocus –„priču iz Freakwoodske šume“ – rock operu za djecu i mlade u koprodukciji HNK Varaždin i „Točke na i“ , skladatelja Igora Tatarevića prema librettu Ivice Krajača (2011.), Slike Marijine , monodramu Lydie Scheuermann Hodak u produkciji udruge Moj Film i „Točke na i“ (2012.), Igru ljubavi i slučaja (P. Marivaux) u produkciji Gradskog kazališta Jastrebarsko 2013., te Galiciju (M. Krleža)  produkciji Akademije dramske umjetnosti, Točke na i, Centra za kulturu Trešnjevka i Filozofskog fakulteta u Zagrebu ( 2014). U 2015. režirala je autorski projekt  ”Metoda za brak” .

Ostvarila je  dvije suradnje sa zagrebačkom Filharmonijom i Hrvatskom glazbenom mladeži – simfonijski koncert  R. Korsakov: Šeherezada (2011.), te simfonijski koncert Wagner i Verdi online ( 2013.)

Radila je kao dramski pedagog u Zagrebačkom kazalištu mladih pet godina, a trenutno radi kao dramski pedagog u Udruzi Praktikum, Gradskom kazalištu Trešnja, Gradskom kazalištu Jastrebarsko i u svom nezavisnom kazalištu „Točka na i“.

Godinama je radila kao asistent režije na Zagrebačkom histrionskom ljetu na Opatovini.

NAPOMENA:

Radionice glume osiguravaju kvalitetnu pripremu za prijemni ispit uz stručno vodstvo, ali ne možemo garantirati prolaz.